نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پایان دوران جورجو در یووه ! خداحافظی یا آمریکا ؟

پایان دوران جورجو در یووه ! خداحافظی یا آمریکا ؟

ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر می تواند باعث شود جورجیو کیه لینی ستاره یوونتوس به دوران حرفه ای خود پایان دهد.

 

این بازیکن 37 ساله تابستان گذشته قرارداد خود را با یووه تا سال 2023 تمدید کرد تا بتواند در جام جهانی بازی کند. اکنون شرایط تغییر کرده است زیرا ایتالیا برای دومین بار متوالی نتوانست جواز حضور را کسب کند.

 

باخت دراماتیک آتزوری 1‐0 مقابل مقدونیه شمالی به این معنی است که مردان روبرتو مانچینی، از جمله کیلینی، جام جهانی را در ماه نوامبر از روی مبل های خود تماشا خواهند کرد.

 

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت در دسامبر گزارش داد که کیلینی می تواند تابستان آینده بازنشسته شود و احتمال به احتمال زیاد محقق خواهد شد، به خصوص که این بازیکن همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

 

با توجه به سن او، بعید است که کیلینی دوباره در جام جهانی بازی کند. او بدون انجام حتی یک مسابقه در مرحله حذفی به دوران بازی خود پایان خواهد داد. بازی مقابل اروگوئه در جام جهانی 2014 آخرین بازی کیلینی در این مسابقات است.

 

یکی از خبرنگاران مدیاست نیز در این رابطه مدعی شد:

 

در صورتی که کیه لینی نخواهد به فوتبال خود پایان دهد، بعید است که در ایتالیا بازی کند و ترجیح می دهد سال اخر دوران حرفه ای خود را در لیگ آمریکا دنیال کند و بعد از آن برای همیشه با فوتبال خداحافظی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: